top of page

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG


Portal internetowy dostępny pod adresem zapytajkosmetologa.pl udostępniony jest przez Usługodawcę na zasadach określonych niniejszym dokumentem stanowiącym regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”).

 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Portalu, rodzaje usług świadczonych za pośrednictwem Portalu oraz prawa i obowiązki Klientów oraz Usługodawcy. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem stanowi obowiązek każdego Klienta Portalu.


§1. Definicje

  1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

  2. Klient – osoba fizyczna, która korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę.

  3. Konsultacja online – usługa świadczona przez Specjalistę za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (online), mająca za przedmiot udzielanie konsultacji w dziedzinie kosmetologii.

  4. Konto Klienta – indywidualne konto utworzone dla Klienta w Portalu po dokonaniu rejestracji.

  5. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę, polegająca na cyklicznym przesyłaniu informacji handlowych i marketingowych Usługodawcy na podany przez Klienta adres e-mail.

  6. Portal - portal internetowy działający pod adresem http://zapytajkosmetologa.pl/.

  7. Specjalista – osoba uprawniona do udzielania konsultacji online w dziedzinie kosmetologii w imieniu Usługodawcy.

  8. Usługa – usługi świadczenie elektronicznie za pośrednictwem Portalu.

  9. Usługa Płatna – usługa świadczona przez Usługodawcę odpłatnie, w szczególności Konsultacje online.

  10. Usługodawca – Medical Estetic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chylicach-Kolonii pod adresem ul. Chełmońskiego 1, 96-313 Chylice-Kolonia, NIP: 5291834734, REGON: 388613584, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000892256, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy: 20.000,00 zł. Dane kontaktowe Usługodawcy: kontakt@zapytajkosmetologa.pl.

§2. Postanowienia ogólne

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.

  2. Klient zobowiązuje się do korzystania z Portalu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.

  3. Korzystanie z Portalu oraz Usług, w tym Usług Płatnych oznacza akceptację przez Klienta warunków określonych w Regulaminie oraz Polityce prywatności.

  4. Usługodawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Klientów przewidziane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

  5. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów określa Polityka prywatności Portalu.

  6. Usługodawca może wykorzystać dane Klienta w celu marketingu usług jedynie za wyraźną zgodą Klienta lub w oparciu o właściwe przepisy prawa.

  7. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta do Portalu treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Klient zobowiązany jest do korzystania ze stron internetowych w sposób niezakłócający ich funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie określonego oprogramowania (w tym oprogramowania złośliwego) lub urządzeń.

  8. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z wykorzystaniem Portalu.

  9. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§3. Ogólne warunki świadczenia usług

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Portalu usługi ogólnodostępne i bezpłatne polegające w szczególności na umożliwieniu Klientowi dostępu do Portalu, w tym do treści, artykułów, aktualności oraz innych informacji zamieszczonych w Portalu oraz do wyświetlania ich na urządzeniu końcowym Klienta.

  2. Usługodawca za pośrednictwem Portalu umożliwia złożenie zamówienia na Usługi Płatne.

  3. Informacje znajdujące się na stronie Portalu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

  4. Wszelkie ceny podane na stronie Portalu są cenami brutto.

  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach dostępnych na Portalu, wprowadzania nowych usług jak i też przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź dokonywania zmian w trwających już promocjach. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mają zastosowania do umów zawartych przed wprowadzeniem przez Usługodawcę zmian.

  6. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcy:

    • urządzenie z dostępem do sieci Internet,

    • przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,

    • dostęp do poczty elektronicznej.

  7. Użytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawy usług internetowych.

  8. Na Portalu dostępny jest Newsletter, do którego Klient może się zapisać. Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „Newsletter” zawiązywana jest na czas nieokreślony z chwilą zapisania się Klienta do usługi „Newsletter” za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Portalu oraz ulega zakończeniu z chwilą wypowiedzenia przez Klienta umowy zgodnie z zasadami określonymi Regulaminem lub po wypisaniu się z listy subskrypcyjnej za pomocą hiperłącza (linku) zawartego w wiadomościach Newsletter

  9. Klient ma możliwość rejestracji w Portalu celem utworzenia Konta Klienta. Rejestracja i utworzenie Konta Klienta są dobrowolne i bezpłatne. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia rejestracji i prowadzenia Konta Klienta zawierana jest z Klientem na czas nieoznaczony w momencie dokonania przez niego rejestracji na Portalu. Założenie Konta Klienta („rejestracja”) odbywa się za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Portalu – Formularza rejestracji.  Utworzenie Konta klienta nie jest konieczne do korzystania z Usług płatnych Usługodawcy.


§4. Usługi Płatne

  1. Usługodawca za pośrednictwem Portalu udostępnia Klientom możliwość zamówienia Konsultacji online zgodnie z ich opisem i wariantami dostępnymi na Portalu.

  2. Użytkownik w celu zamówienia Usługi Płatnej:

    • dokonuje wyboru Specjalisty za pomocą dostępnej na Portalu funkcjonalności,

    • wskazuje preferowany termin realizacji Konsultacji online z wykorzystaniem dedykowanego kalendarza oraz wypełnia formularz zamówienia wskazując wymagane dane,

    • dokonuje płatności za zamówienie za pomocą metod płatności dostępnych na Portalu.

  3. Usługodawca po otrzymaniu zamówienia przesyła niezwłocznie na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta wiadomość zawierającą potwierdzenie zamówienia oraz określającą istotne warunki umowy, która zostaje zawarta w związku ze złożeniem i potwierdzeniem zamówienia.

  4. Wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 3, pomiędzy Usługodawcą a Klientem dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie Usługi Płatnej będącej przedmiotem zamówienia.

  5. Klient ma obowiązek wypełnić przygotowany przez Usługodawcę kwestionariusz odnośnie problemu, z jakim się zgłasza, w tym przesłać zdjęcia danego problemu. Kwestionariusz zostanie wysłany na adres e-mail Klienta po opłaceniu Konsultacji online. Klient jest zobowiązany do wypełnienia i odesłania kwestionariusza oraz ewentualnej dodatkowej dokumentacji przed terminem konsultacji.

  6. Konsultacja online odbywa się za pośrednictwem linku do spotkania online, który Klient otrzyma na podany adres e-mail po opłaceniu Konsultacji online.

  7.  Klient korzystający z Konsultacji online z wykorzystaniem aplikacji Zoom powinien dysponować (łącznie):

    • komputerem, laptopem, tabletem lub smartfonem z aktualnym systemem operacyjnym (np. Windows, macOS,

      Android, iOS) oraz dostępem do stabilnego łącza internetowego umożliwiającego prowadzenie rozmów wideo;

    • sprawnie działającą kamerą, mikrofonem oraz głośnikami lub słuchawkami;

    • aktualną wersją przeglądarki internetowej lub aplikacji Zoom, odpowiedniej dla używanego systemu;

    • nadanymi uprawnieniami do korzystania z kamery i mikrofonu w ustawieniach systemu operacyjnego i
      przeglądarki / aplikacji Zoom oraz uprzednio przetestowanym połączeniem audiowideo.

  8. Niespełnienie wymagań technicznych wskazanych w ust. 7 może uniemożliwić lub utrudnić odbycie Konsultacji online i nie stanowi podstawy do kierowania roszczeń wobec Usługodawcy z tytułu nieprawidłowego działania usług wynikającego z przyczyn leżących po stronie Klienta.

  9. W przypadku Klienta nieletniego (poniżej 18 roku życia) wymagana jest obecność opiekuna prawnego w trakcie Konsultacji online lub przesłanie pisemnej zgody wyrażonej przez opiekuna prawnego na samodzielny udział małoletniego w Konsultacji online (wyłącznie po ukończeniu 16 roku życia).

  10. Po każdej Konsultacji online Klient otrzyma e-mail zawierający podsumowanie spotkania wraz z zaleceniami.

  11. Każda Konsultacja online planowana jest w godzinnym oknie czasowym (np. 16:00-17:00). Oznacza to, że konsultacja rozpocznie się w tym oknie czasowym, a Klient w tym czasie powinien oczekiwać na połączenie ze Specjalistą.

  12. W przypadku spóźnienia się na konsultację:

    • Przez Klienta – Specjalista przeprowadza konsultację w czasie skróconym o czas spóźnienia. W zależności od decyzji Specjalisty, konsultacja może zostać przedłużona;

    • Przez Specjalistę:

    • - w przypadku spóźnienia trwającego nie dłużej niż 30 minut – zaplanowana konsultacja odbywa się bez zmian, w terminie przesuniętym o wskazany czas,

    • - w przypadku spóźnienia trwającego dłużej niż 30 minut – Klient może zdecydować o przesunięciu konsultacji na inny termin lub zrezygnować z konsultacji.

§5. Zmiany terminu konsultacji

  1. Klient może przełożyć Konsultację online raz na inny dostępny termin. Jeżeli Klient nie przełoży konsultacji, kwota za konsultację przepada.

  2. Klient nie może odwołać wizyty. Postanowienie zawarte w zdaniu poprzednim nie ogranicza prawa do odstąpienia od umowy przysługującego Klientowi będącego konsumentem na podstawie Ustawy o Prawach konsumenta.

  3. Zmiany terminu Konsultacji online przez Klienta mogą zostać dokonane za pośrednictwem poczty e-mail na adres kontakt@zapytajkosmetologa.pl

  4. W przypadku zmiany terminu konsultacji przez Klienta dokonanej przed zaplanowanym terminem konsultacji tj. przed nadejściem wyznaczonej godziny konsultacji w danym dniu – opłata za konsultację zostanie automatycznie zaksięgowana na poczet nowej konsultacji. Nie ma konieczności zwrotu należności i ponownego uiszczania należnej opłaty przez Klienta.

  5. W przypadku anulowania konsultacji przez Specjalistę, Klient otrzyma całość zapłaconej z tego tytułu kwoty, chyba że zadeklaruje chęć przekazania wskazanej kwoty na poczet nowego terminu konsultacji.

§6. Metody płatności

  1. Usługodawca umożliwia płatność w formie przedpłaty poprzez BLIK lub kartą płatniczą za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU, którego operatorem jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, zgodnie z regulaminem systemu płatności elektronicznych PayU.

  2. Klient zobowiązany jest do zapłaty niezwłocznie po złożeniu zamówienia, ale nie później niż na 24 godziny przed terminem Konsultacji online. W przypadku braku płatności zamówienie zostaje anulowane, a Usługodawca uprawniony jest do odstąpienia od umowy.

  3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, zwrot dokonywany jest na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

  4. Sprzedaż dokumentowana jest dowodem zakupu wystawianym na wyraźne żądanie Klienta.

§7. Odpowiedzialność Usługodawcy 

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie lub innych udostępnionych przez Usługodawcę), przekazanie niepełnych lub błędnych informacji, na podstawie których realizowane są Usługi Płatne, a także działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Usługodawcę.

  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Portalu przez Klienta w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Portalu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Portalu nie może naruszać praw Klienta.

§8. Odstąpienie od umowy

  1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Usługodawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym zawarto umowę.

  2. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie oświadczenia na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej Usługodawcy.

  3. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą a konsument jest zwolniony od wszelkich zobowiązań. Płatności dokonane przez konsumenta zostaną zwrócone przez Usługodawcę w takie samej formie w jakiej konsument dokonał zapłaty, chyba, że konsument wyrazi zgodę na zwrot płatności w inny sposób, który nie spowoduje dla niego dodatkowych obciążeń. Zwrot następuje w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

  4. W przypadku umowy, której przedmiotem jest usługa, a rozpoczęcie jej świadczenia za wyraźną zgodą konsumenta rozpoczęło się przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, konsument w przypadku odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty Usługodawcy za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

  5. W związku z art. 38 ustawy dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia nie przysługuje, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.

  6. §9. Postępowanie reklamacyjne

  7. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę usług, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy.

  8. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku podania niepełnych danych Usługodawca wezwie Klienta do uzupełnienia danych.

  9. Reklamację rozpatruje Usługodawca w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni oznacza jej uwzględnienie przez Usługodawcę.

§10. Warunki zamieszczania opinii

  1. Klient może zamieszczać opinie dotyczące świadczonych usług po ich zrealizowaniu.

  2. Opinie powinny być zgodne z rzeczywistym stanem faktycznym i nie mogą zawierać treści bezprawnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich ani zasad współżycia społecznego.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do moderacji lub usunięcia opinii, które naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu lub obowiązujące przepisy prawa.

  4. Usługodawca nie odpowiada za treści opinii zamieszczanych przez Klientów, ale dokłada starań, aby były one zgodne z Regulaminem.

§11. Własność intelektualna

  1. Wszelkie treści zamieszczone na Portalu (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy) oraz utworzone w związku z realizacją Usługi Płatnej, a nie pochodzące od Klientów lub innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Usługodawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.

  2. Klient zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Portalu oraz utworzonych w związku z realizacją Usługi Płatnej przez Usługodawcę jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez Usługodawcę.

  3. Korzystanie z Portalu, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Klienta jakichkolwiek praw w odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich majątkowych, praw pokrewnych lub licencji.

  4. Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Usługodawcy:

  5. kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Portalu lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,

  6. rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych na Portalu treści,

  7. pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.

§12. Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego treści

  1. W przypadku, gdy funkcjonalności dostępne na Portalu internetowym umożliwiają Klientowi zamieszczanie oraz udostępnianie jakichkolwiek treści (tekstowych, graficznych itp.), Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści.

  2. Klient oświadcza, że:

    • jest uprawniony do korzystania z treści, a ich umieszczenie oraz udostępnienie nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą uprawnionych osób;

    • wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Usługodawcę.

  3. Klient nie jest uprawniony do zamieszczania danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej.

  4. Zabronione jest zamieszczanie przez Klienta treści:

    • nawołujących do popełnienia czynu zabronionego lub pochwalających popełnienie takiego czynu,

    • obrażających uczucia religijne innych osób poprzez znieważenie przedmiotu czci religijnej lub miejsca służącego do celów religijnych,

    • pomawiających inną osobę, grupy osób, instytucje, osoby prawne lub inne podmioty o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć je w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania danego zawodu, działalności czy zajmowania określonego stanowiska,

    • znieważających lub zniesławiających inne osoby, a także godzących w dobre imię tych osób,

    • propagujących lub nawołujących do nienawiści na tle rasowym, narodowościowym, etnicznym, wyznaniowym albo seksualnym,

    • naruszających prawa autorskie i/lub prawa pokrewne osób trzecich,

    • mających charakter bezprawny,

    • zawierających złośliwe oprogramowanie lub służących do wyłudzania danych,

    • mających charakter promocyjny, reklamowy lub zawierających informacje dotyczące działalności konkurencyjnej w stosunku do Usługodawcy (chyba, że jest to wymagane w związku z korzystaniem z usług Usługodawcy).

  5. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klienta, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Usługodawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.

§13. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw

  1. Klient, który uważa opublikowaną na Portalu treść za nielegalną lub naruszającą warunki Regulaminu, może przesłać do Usługodawcy zgłoszenie dotyczące tej treści na jego adres poczty elektronicznej.

  2. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Klienta, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.

  3. Usługodawca rozpatruje zgłoszenie oraz podejmuje decyzję co do treści, której dotyczy zgłoszenie w terminie od 7 do 21 dni w zależności w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.

  4. O podjętej decyzji Usługodawca powiadamiania zgłaszającego bez zbędnej zwłoki. Decyzja Usługodawcy może polegać na moderacji treści albo usunięciu treści albo pozostawieniu treści na Portalu.

  5. Zgłaszający może odwołać się od decyzji w terminie 6 miesięcy od jej otrzymania. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie. Usługodawca rozpatruje odwołania w terminie 21 dni.

  6. W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

§14. Postanowienia końcowe 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Portalu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie na Usługę odpłatną w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, a strona nie wypowiedziała umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych. 

  2. Usługodawca zachowuje sobie prawo do okresowego wyłączania dostępu do Portalu lub wybranych funkcjonalności Portalu w przypadku, gdy jest to niezbędne w celu rozbudowy lub konserwacji zasobów technicznych lub teleinformatycznych Usługodawcy związanych z działaniem Portalu.

  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

  4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla Usługodawcy, jeżeli właściwe przepisy nie stanowią inaczej.

  5. Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego. 

  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20 sierpnia 2025 r.
     

bottom of page